Placky 25mm, připínací, placky 44mm přípínací, placky 25mm magnetky, placky 44mm magnetky. Letáčky se postrácejí, placky od plackera zůstanou.

středa 28. listopadu 2012

396 placek

Přesně 396 placek je připravených na zítřejší ráno k osobnímu předání.
Placky pro stálou zákaznici, určené pro trenery/ky a jejich party lidí, kteří neváhají zlepšit svou fyzickou kondici za dohledu profesionálů. Věřím, že to funguje, dobrý trenér to je bez nadsázky dar.

V mém okoli se poměrně dost kamarádů a známých  věnuje pohybovým aktivitám a je vlastně jedno jestli je to joga, sebeobrana nebo fitness, skákání na míči, běhy lesem nebo volejbal. Rozhodně je fajn si nejdřív zasportovat a potom jít teprve na pívo.

Teď mně napadá, že jsem začal pěkně flákat svoje ranní protahovací cvičení, na kterém je nejlepší, že ho provozuji venku. Přes totální odpor k tělocviku jsem našel pozitivní vztah ke "sportu" vlastně až v momentě kdy jsem přestal být jakkoliv nucen  Pravdou je, že krom ping-pongu ve sportu nevynikám, ale časem začlo naplno platit heslo - důležité je se zúčastnit. Získal jsem i pár hezkých sportovních vzpomínek. Třeba na zimní orienťák v Čísovicích u Prahy kde jsem se za druhým bodem stratil:), jo doběhl jsem a řádně si to užil.


www.placker.cz/



Žádné komentáře:

Okomentovat